Programma speeltuinweek 2023

Het programma van de speeltuin week 2023 is bekend! Alle leden hebben een mail gehad met daarin de link om je kind(eren) in te schrijven en om natuurlijk jezelf op te geven als vrijwilliger. Ben je lid van de speeltuin maar heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op

Algemeen:

• De speeltuinweek organiseren wij voor de kinderen die na de zomervakantie in groep 1 zitten t/m de kinderen die na de zomervakantie in de brugklas zitten.
  • Opgeven via de link die je per mail hebt ontvangen.
  • Opgeven kan t/m 26 juli.

Maandag Sportdag
De groepen 4 t/m 1e klassers worden om 09.45 in de speeltuin verwacht, waarna de groepen ingedeeld worden. 10.00 beginnen we met een actieve ochtend, om 12.30 sluiten we af met een door ons verzorgde lunch.
Van 13.00-15.30 kunnen de kinderen nog vrij spelen!

De groepen 1 t/m 3 worden om 13.15 in de speeltuin verwacht, waarna de groepjes ingedeeld worden. Om 13.30 gaan zij beginnen aan hun sportdag.

We sluiten de middag om 15.30 af met een ijsje.

Wij zorgen deze hele dag uiteraard voor drinken.
Ook de snoepkraam is de hele dag aanwezig!

Dinsdag fietsen met leuke eindbestemming!

Starten vanaf de Schommel, 09.45 verzamelen. 10 uur vertrekken

Misschien denk je wel, fietsen op dinsdag, dat is saai, maar niet als je gaat fietsen met de speeltuin! We gaan met een grote groep op de fiets. Onderweg hebben we een leuke tussenstop waar je kunt spelen en snoepjes in de snoepkraam kunt kopen. Neem ook je zwemspullen mee, want bij mooi weer kan er gezwommen worden!

En na zo’n leuke dag heeft iedereen natuurlijk honger! Daarom sluiten we de dag af in de speeltuin en eten we gezellig patat met elkaar!

Groepjes voor deze dag moeten zelf gemaakt worden.  Tot groep 7 is 1 begeleider per groepje verplicht.

Zelf lunchpakket meenemen!
Wij zorgen voor limonade.

Woensdag zwemmen
Zwemmen bij de Dompelaar Groot Ammers

Verzamelen met de fiets om 10.00 bij de speeltuin. Indien u/jullie zelf gaan, om 11.00 aanwezig zijn bij de het zwembad. Om 16.00 verlaten wij het zwembad weer. Wij zorgen ook vandaag weer voor een ijsje voor iedereen. Voor kinderen onder de 8 jaar én zonder zwemdiploma is begeleiding verplicht.

Donderdag Duinrell

Verzamelen: Oude Rabobank 8.45

9.00 vertrek

Rond 17.30-18.00 verwachten wij weer terug te zijn

Vervoer zal met bussen gebeuren, de bus indeling maken wij.

Kinderen vanaf groep 6 mogen zelfstandig door Duinrell lopen en ze mogen hier zelf een groepje voor maken.

Voor de kinderen t/m groep 5 maken wij groepjes incl. een begeleider.

Vrijdag:

We beginnen deze bomvolle vrijdag om 09.45 in de speeltuin om te verzamelen voor de vossenjacht.
Om 10.00 starten we met de vossenjacht. Kinderen in groep 1 t/m 4 lopen in groepjes met begeleiding. Kinderen vanaf groep 5 lopen in groepjes zonder begeleiding. (Groepsindeling maken wij hiervoor)
We gaan tot 11.45 met elkaar op zoek naar de vossen in Brandwijk en Molenaarsgraaf. Als je nog op de basisschool zit is het niet mogelijk om Vos te zijn!

Om 13.00 is het tijd voor de poppendokter, alle jonge poppenmoeders en vaders zijn van harte welkom in de Schommel. Het spreekuur van de dokters en hun assistentes eindigt om 15.00. Poppendokter is voor kinderen t/m groep 4.

Vanaf 16.00 is het tijd om de tenten op te slaan in de speeltuin. We hanteren dit jaar de regel van max 4 kinderen per tent!

Vanaf 17.00 bent u welkom achter in de speeltuin. Hier kan wat lekkers te eten en drinken gekocht worden en dan hopen we er weer een gezellige avond van te maken met elkaar!

Om 23.00 is het voor de ouders tijd om naar huis te gaan en blijven de kinderen lekker kamperen in de speeltuin.

Zaterdagochtend zorgen wij voor de kampeerders voor een lekker ontbijtje en kunnen de kinderen rond 08.30 naar huis of opgehaald worden om thuis lekker hun bed in te duiken.

Volg ons

Van Arkelstraat 13a
2973 AJ Molenaarsgraaf

Postadres