Verhuur

Verhuur Speeltuin:

Buiten openingstijden kun je de speeltuin huren voor bijvoorbeeld een kinderfeestje of een schoolreisje. Dit kost € 10,00 + € 1,00 per kind. De speeltuin is dan voor je gereserveerd en er mogen er geen andere kinderen komen spelen.

De speeltuin kan ook gehuurd worden voor een groter gezelschap, bijvoorbeeld voor een familiefeest. Je kunt kiezen voor een avond of bijvoorbeeld (een gedeelte van) de zaterdag.

De kosten hiervan zijn € 85,00. Hierbij kunt u ook gebruik maken van het huisje met overkapping (zie onderstaande foto) incl. koelkast met vriesvak en waterkoker.

Ook zijn er tafels en stoelen beschikbaar en is er stroom beschikbaar. De speeltuin is niet te huur op zon- en feestdagen. De speeltuin huren kan alleen in het speeltuinseizoen (van april tot en met de herfstvakantie).

Neem voor meer informatie via mail contact op met:

Caroline Koejemans, beheerder speeltuin.
E-mail: verhuurdeschommel@gmail.com

Verhuur Clubgebouw de Schommel

Het is mogelijk om De Schommel te huren voor bijvoorbeeld een feestje, vergadering of bijeenkomst van uw vereniging.

Meer info? Bekijk dan onze informatie brochure

Stuur voor meer informatie of het huren van het clubgebouw een mail naar Sabrina den Butter, de beheerder van het clubgebouw: verhuurdeschommel@gmail.com

Volg ons

Van Arkelstraat 13a