Lid worden

U kunt lid worden met het gezin van onze speeltuin voor een bedrag van 32,50,- per jaar. Als lid van de speeltuin kunnen de kinderen t/m groep 8 altijd spelen in de speeltuin en mogen ze mee doen met de andere activiteiten die wij organiseren.

Buiten openingstijden kan de sleutel altijd opgehaald worden bij 1 van de bestuursleden en kunt u de speeltuin in.

Voordat het speeltuinseizoen begint maken wij een oppas rooster, elk lid met kinderen die in groep 0 t/m groep 8 zitten krijgt een aantal oppas diensten per jaar. Hierover communiceren wij per mail als het oppas rooster gemaakt wordt.

Lid worden

Donateur worden

Ook is het mogelijk om donateur te worden van onze speeltuin voor €5,- per jaar. Als donateur mag u ook de speeltuin in met bijvoorbeeld uw kleinkinderen of oppaskinderen.

Donateur worden

Volg ons

Van Arkelstraat 13a
2973 AJ Molenaarsgraaf